wp

Online İtibar Yönetimi


Online İtibar Yönetimi

Türkçesi çevrim içi izleme olan Online Monitoring kavramı, markanızın, işletmenizin ya da firmanızın internet medyası üzerindeki görünürlüğünün takip edilmesidir. Online Monitoring, tüm haber, paylaşım yoluyla sizin hakkınızda internette konuşulanların kaydedilerek, düzenli olarak sizlere bildiriminin yapılmasıdır.

Online Monitoring hizmeti hizmet bedeli 500 TL + % 18 KDV olarak hesaplanmaktadır. Firma, kuruluş, şahıs ve marka gibi müşterilerin internet üzerindeki gerekli araştırması yapılarak müşteriye gerekli ön bilgi verilir. Bu işlem tamamen ücretli bir şekilde sunulmaktadır. Ön bilgi işlemi sonrasında ise olumsuz olarak elde edilen veri bilgileri ise müşteriye iletilir. Gerekli incelemeler sağlanır ve müşteri ile ön görüşme sağlandıktan sonra bu olumsuz verilerin internet ortamından kaldırılması için çalışma başlatılır. Bu süreç 1-10 gün aralığında olumlu-olumsuz olarak sonuçlanabilmektedir. 

Sosyal medya hesapları üzerinde (Youtube, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, Haber ve benzeri) sitelerde itibarınızı zedeleyen verilerin tespit edilmesi ve bu verilere ulaşmak için sağlanan hizmet bedeli olarak talep edilen 500 TL + % 18 KDV ücreti sadece genel bilgi araştırması ücretidir. Bu ücret haricinde ise, tespit edilen verilerin internet ortamı içerisinden kaldırılması için ise diğer ikinci bir çalışma yapılması gereklidir. Bu çalışma ücreti ise tespit edilen verilere göre değişiklik göstermektedir.

Sosyal medya üzerinde şahsınıza açılmış bir sosyal medya hesabının kapatılma ücreti 1000-1500 TL aralığında değişmektedir. Youtube, Vimeo ve benzeri video sitelerinde ise bu işlem ücreti 2000 TL ile 4000 TL aralığında değişmektedir. Her bir sosyal medya hesabı ve her bir video linki için fiyat katlanmakta olup toplu işlemler için revize fiyat uygulaması yapılmaktadır. Bahsi geçen rakamlar sadece (1/bir) hesap için geçerli fiyattır.

1 adet sosyal medya hesabı işlem ücreti 1500 TL iken, şahsınıza veya markanıza açılmış birden fazla hesap için bu işlem ücreti 750 TL'ye kadar inmektedir. Her yapılan işlem için gerekli işlemlerin log kayıtları tutulur ve müşteriye iş öncesi ve iş sonrası gerekli olan konularda detaylı bilgi sunumu sağlanmaktadır. Toplu işlemler için lütfen iletişim kısmından bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Online Monitoring Aşamaları Neler?

Hizmetlerimizi, kelime temelli olarak markanızın internet üzerindeki bulunduğu platformların ve bu platformlardan hangisinde en çok dönüşüm aldığının tespit edilmesi işlemleri ile başlatıyoruz. Ancak bundan önce, dijital verilerin takip edilebilmesi için;

  • Veri Madenciliği
  • Kategorizasyon
  • Analiz ve Raporlama aşamalarının tamamlanması gereklidir.

 

 Web üzerinde, markanızla ilgili hangi ortamlarda sizden bahsedildiğini, bu ortamlardan hangisinin size olumlu dönüşler sağlamaya yönelik hit kazandırdığını, Online Monitoring aşamalarını uygulayarak gerçekleştiriyoruz.

Hedef Kitlenize Ulaşabileceğiniz En Popüler Ağlar

Dijital platformlarda markanızı ilgilendiren konuşmalar; bloglar, twitler, facebook paylaşımları, forumlar gibi sosyal medyada görünürlüğünüzün bir envanteri çıkarılarak, markanızın en yoğun paylaşıldığı ortamlar tespit edilir. Bu tespit, markanızın sahip olduğu ürün ya da hizmetlerin hedef kitlenizle buluşabileceği alanların belirlenmesine katkı sağlar.

Belirlenen hedef kitlenizin hangi alanlarda iletişimde bulunduğu bilgisine ulaşarak, markanızın bu doğrultudaki platformlarda yer almasını sağlıyoruz.

Hangi Sosyal Medya Aracında Bulunmalısınız?

Dinleme ve izleme çalışmalarından gelen verilerle, mevcut sosyal medya araçlarındaki görünümüz hakkında net ve kesin bilgiler edinmeniz sağlanır. Böylece devam etmeniz gereken, yoğunlaşmanızı gerektiren, bulunmanız gereken ya da terk etmenizde fayda bulunan sosyal medya platformları için bir planlama yapabileceksiniz. Dinleme ve izleme çalışmaları, bir bakıma sosyal medyadan en yüksek faydayı edinmeyi mümkün kılan araştırma ve analiz süreçleridir.

Olumlu Deneyimler ve Şikâyetler

Markanız müşterilerinin, markanızla ilgili olumlu değerlendirmeleri, varsa şikayetlerine ulaşılarak, beğenilen yönleriniz ve şikayete konu olan özellikleriniz kolayca belirlenir. Belirlenen konuşmalar, markanız için olumlu ve olumsuz özelliklerini görmesi ve gözden geçirmesine olanak sağlar.

İletişim stratejisini doğru oluşturabilmek, markanın bilinirliği ve hedef dönüşümlerine erişebilmede, kullanıcılarına en etkin ulaşma biçimidir. Bu nedenle markanın iletişim stratejileri belirlenmeden, mutlaka etkili bir araştırma yapılmalıdır. Bu araştırmalar, sizin mevcut durumunuzu görmenize, durumunuzu iyileştirmek üzere geliştirmeniz gereken özelliklerinizin de tanınmasını sağlayacaktır. Yapılan araştırmaların evreni, özellikle sosyal medya olunca, araştırma sonunda elde edilecek veriler, Online Monitoring hizmetleri için gerekli stratejilerin belirlenmesinde etkin bir rol oynar.

İzleme ve dinleme çalışmalarının temel amacı, müşterilerinizin beklentileri ile mevcut ürün ve hizmetlerinizin bu beklentilere doğru cevaplar verebilmesi üzerine kuruludur. Bu anlamda, müşteri ihtiyaçlarının tespit edilmesinde profesyonel bir araştırma, amaca uygun bir yol izlenmesinde kolaylık sağlar. Elde edilen bilgiler, sunduğunuz ürünlerin müşteri beklentisini karşılayıp karşılamadığı, memnuniyet düzeyleri konusunda da sizlere faydaya yönelik çalışmalar yapabileceğiniz kaynağı oluşturur.

Marka İtibarınızı Yönetme

İzleme ve dinleme hizmetlerimiz marka itibarınızı yönetme çalışmaları için sizlere müşteri deneyimlerine ulaşabilmenizi sağlıyor. Olumlu ya da olumsuz tüm deneyimler için firmanız tarafından yapılacak geri dönüşlerle marka itibarınızı yükseltmek, ürün ve hizmetlerinizde düzenlemeler yapma fırsatı bulacaksınız.

Duygu Analizi Hizmetleri

Ürünleriniz ya da hizmetleriniz hakkında hedef kitlenizin neler hissettiklerini bilmeniz sizlere büyük avantaj sağlar. Duygu analiz çalışmaları, sürekli müşteriler edinmenizi sağlayacak ipuçları verir.

Müşteri Katılımı Hizmetleri

Markanızın sosyal medya üzerindeki izlerini takip ederek, müşterilerin yaptığı olumlu ya da olumsuz tüm yorumlara doğrudan erişerek, gerekli cevapları verebilir, böylece aynı ürün ya da hizmetler için deneyimleri inceleyen potansiyel müşterilere markanızı çok daha iyi yansıtabilir, yeni müşteri katılımları gerçekleştirebilirsiniz.

İçerik Kaynağınızı Şekillendirme

Sizin hakkında konuşulanların takip edilmesi, beğenilen ya da geliştirilmesi gereken özelliklerinizi gözler önüne serer. Kendinizi daha iyi yansıtmanız için ek tanıtım çalışmalarında kullanacağınız doğru içeriklere ulaşmada sunduğumuz içerik kaynağı hizmetleri, özellikle düzeltilmesi gereken anlam kaymalarına uygun çözümler geliştirmenizi kolaylaştırıyor.

Rakip Analizi

Firmanız hakkında nelerin doğru, nelerin yanlış gittiğini tespit edebilmek için kendinize ait verilerin mutlaka bir karşılaştırmasının yapılması gerekiyor. Bu nedenle yapılacak en iyi ve faydaya dönük karşılaştırma, ancak rakip analizi ile mümkün. Rakiplerinizin sosyal medya görünürlüğü, ürün ve hizmetlerinde müşterilerle olan ilişkileri, yeni müşteri kazanmakta bu araçları nasıl kullandıkları analiz edilerek, hem mevcut pozisyonunuz hem de karşılaştırmalı sonuçlardan elde edilen verilerle olması ve yapılması gerekenlerle ilgili çok daha fazla veriye ulaşabilirsiniz.


Online İtibar Yönetimi


Online İtibar Yönetimi

Türkçesi çevrim içi izleme olan Online Monitoring kavramı, markanızın, işletmenizin ya da firmanızın internet medyası üzerindeki görünürlüğünün takip edilmesidir. Online Monitoring, tüm haber, paylaşım yoluyla sizin hakkınızda internette konuşulanların kaydedilerek, düzenli olarak sizlere bildiriminin yapılmasıdır.

Online Monitoring hizmeti hizmet bedeli 500 TL + % 18 KDV olarak hesaplanmaktadır. Firma, kuruluş, şahıs ve marka gibi müşterilerin internet üzerindeki gerekli araştırması yapılarak müşteriye gerekli ön bilgi verilir. Bu işlem tamamen ücretli bir şekilde sunulmaktadır. Ön bilgi işlemi sonrasında ise olumsuz olarak elde edilen veri bilgileri ise müşteriye iletilir. Gerekli incelemeler sağlanır ve müşteri ile ön görüşme sağlandıktan sonra bu olumsuz verilerin internet ortamından kaldırılması için çalışma başlatılır. Bu süreç 1-10 gün aralığında olumlu-olumsuz olarak sonuçlanabilmektedir. 

Sosyal medya hesapları üzerinde (Youtube, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, Haber ve benzeri) sitelerde itibarınızı zedeleyen verilerin tespit edilmesi ve bu verilere ulaşmak için sağlanan hizmet bedeli olarak talep edilen 500 TL + % 18 KDV ücreti sadece genel bilgi araştırması ücretidir. Bu ücret haricinde ise, tespit edilen verilerin internet ortamı içerisinden kaldırılması için ise diğer ikinci bir çalışma yapılması gereklidir. Bu çalışma ücreti ise tespit edilen verilere göre değişiklik göstermektedir.

Sosyal medya üzerinde şahsınıza açılmış bir sosyal medya hesabının kapatılma ücreti 1000-1500 TL aralığında değişmektedir. Youtube, Vimeo ve benzeri video sitelerinde ise bu işlem ücreti 2000 TL ile 4000 TL aralığında değişmektedir. Her bir sosyal medya hesabı ve her bir video linki için fiyat katlanmakta olup toplu işlemler için revize fiyat uygulaması yapılmaktadır. Bahsi geçen rakamlar sadece (1/bir) hesap için geçerli fiyattır.

1 adet sosyal medya hesabı işlem ücreti 1500 TL iken, şahsınıza veya markanıza açılmış birden fazla hesap için bu işlem ücreti 750 TL'ye kadar inmektedir. Her yapılan işlem için gerekli işlemlerin log kayıtları tutulur ve müşteriye iş öncesi ve iş sonrası gerekli olan konularda detaylı bilgi sunumu sağlanmaktadır. Toplu işlemler için lütfen iletişim kısmından bizimle iletişime geçerek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Online Monitoring Aşamaları Neler?

Hizmetlerimizi, kelime temelli olarak markanızın internet üzerindeki bulunduğu platformların ve bu platformlardan hangisinde en çok dönüşüm aldığının tespit edilmesi işlemleri ile başlatıyoruz. Ancak bundan önce, dijital verilerin takip edilebilmesi için;

  • Veri Madenciliği
  • Kategorizasyon
  • Analiz ve Raporlama aşamalarının tamamlanması gereklidir.

 

 Web üzerinde, markanızla ilgili hangi ortamlarda sizden bahsedildiğini, bu ortamlardan hangisinin size olumlu dönüşler sağlamaya yönelik hit kazandırdığını, Online Monitoring aşamalarını uygulayarak gerçekleştiriyoruz.

Hedef Kitlenize Ulaşabileceğiniz En Popüler Ağlar

Dijital platformlarda markanızı ilgilendiren konuşmalar; bloglar, twitler, facebook paylaşımları, forumlar gibi sosyal medyada görünürlüğünüzün bir envanteri çıkarılarak, markanızın en yoğun paylaşıldığı ortamlar tespit edilir. Bu tespit, markanızın sahip olduğu ürün ya da hizmetlerin hedef kitlenizle buluşabileceği alanların belirlenmesine katkı sağlar.

Belirlenen hedef kitlenizin hangi alanlarda iletişimde bulunduğu bilgisine ulaşarak, markanızın bu doğrultudaki platformlarda yer almasını sağlıyoruz.

Hangi Sosyal Medya Aracında Bulunmalısınız?

Dinleme ve izleme çalışmalarından gelen verilerle, mevcut sosyal medya araçlarındaki görünümüz hakkında net ve kesin bilgiler edinmeniz sağlanır. Böylece devam etmeniz gereken, yoğunlaşmanızı gerektiren, bulunmanız gereken ya da terk etmenizde fayda bulunan sosyal medya platformları için bir planlama yapabileceksiniz. Dinleme ve izleme çalışmaları, bir bakıma sosyal medyadan en yüksek faydayı edinmeyi mümkün kılan araştırma ve analiz süreçleridir.

Olumlu Deneyimler ve Şikâyetler

Markanız müşterilerinin, markanızla ilgili olumlu değerlendirmeleri, varsa şikayetlerine ulaşılarak, beğenilen yönleriniz ve şikayete konu olan özellikleriniz kolayca belirlenir. Belirlenen konuşmalar, markanız için olumlu ve olumsuz özelliklerini görmesi ve gözden geçirmesine olanak sağlar.

İletişim stratejisini doğru oluşturabilmek, markanın bilinirliği ve hedef dönüşümlerine erişebilmede, kullanıcılarına en etkin ulaşma biçimidir. Bu nedenle markanın iletişim stratejileri belirlenmeden, mutlaka etkili bir araştırma yapılmalıdır. Bu araştırmalar, sizin mevcut durumunuzu görmenize, durumunuzu iyileştirmek üzere geliştirmeniz gereken özelliklerinizin de tanınmasını sağlayacaktır. Yapılan araştırmaların evreni, özellikle sosyal medya olunca, araştırma sonunda elde edilecek veriler, Online Monitoring hizmetleri için gerekli stratejilerin belirlenmesinde etkin bir rol oynar.

İzleme ve dinleme çalışmalarının temel amacı, müşterilerinizin beklentileri ile mevcut ürün ve hizmetlerinizin bu beklentilere doğru cevaplar verebilmesi üzerine kuruludur. Bu anlamda, müşteri ihtiyaçlarının tespit edilmesinde profesyonel bir araştırma, amaca uygun bir yol izlenmesinde kolaylık sağlar. Elde edilen bilgiler, sunduğunuz ürünlerin müşteri beklentisini karşılayıp karşılamadığı, memnuniyet düzeyleri konusunda da sizlere faydaya yönelik çalışmalar yapabileceğiniz kaynağı oluşturur.

Marka İtibarınızı Yönetme

İzleme ve dinleme hizmetlerimiz marka itibarınızı yönetme çalışmaları için sizlere müşteri deneyimlerine ulaşabilmenizi sağlıyor. Olumlu ya da olumsuz tüm deneyimler için firmanız tarafından yapılacak geri dönüşlerle marka itibarınızı yükseltmek, ürün ve hizmetlerinizde düzenlemeler yapma fırsatı bulacaksınız.

Duygu Analizi Hizmetleri

Ürünleriniz ya da hizmetleriniz hakkında hedef kitlenizin neler hissettiklerini bilmeniz sizlere büyük avantaj sağlar. Duygu analiz çalışmaları, sürekli müşteriler edinmenizi sağlayacak ipuçları verir.

Müşteri Katılımı Hizmetleri

Markanızın sosyal medya üzerindeki izlerini takip ederek, müşterilerin yaptığı olumlu ya da olumsuz tüm yorumlara doğrudan erişerek, gerekli cevapları verebilir, böylece aynı ürün ya da hizmetler için deneyimleri inceleyen potansiyel müşterilere markanızı çok daha iyi yansıtabilir, yeni müşteri katılımları gerçekleştirebilirsiniz.

İçerik Kaynağınızı Şekillendirme

Sizin hakkında konuşulanların takip edilmesi, beğenilen ya da geliştirilmesi gereken özelliklerinizi gözler önüne serer. Kendinizi daha iyi yansıtmanız için ek tanıtım çalışmalarında kullanacağınız doğru içeriklere ulaşmada sunduğumuz içerik kaynağı hizmetleri, özellikle düzeltilmesi gereken anlam kaymalarına uygun çözümler geliştirmenizi kolaylaştırıyor.

Rakip Analizi

Firmanız hakkında nelerin doğru, nelerin yanlış gittiğini tespit edebilmek için kendinize ait verilerin mutlaka bir karşılaştırmasının yapılması gerekiyor. Bu nedenle yapılacak en iyi ve faydaya dönük karşılaştırma, ancak rakip analizi ile mümkün. Rakiplerinizin sosyal medya görünürlüğü, ürün ve hizmetlerinde müşterilerle olan ilişkileri, yeni müşteri kazanmakta bu araçları nasıl kullandıkları analiz edilerek, hem mevcut pozisyonunuz hem de karşılaştırmalı sonuçlardan elde edilen verilerle olması ve yapılması gerekenlerle ilgili çok daha fazla veriye ulaşabilirsiniz.